quinta-feira, 3 de dezembro de 2009

I knew it. Eu sabia

Postado por Katherine J.P. Carter às 11:05
After all, I am not going to watch New Moon, instead, I am dieing bored at home. School has ended, I passed, so what? Now I am just home for days, when I rather be in school. It is not like I love school or even like it, it is just because in school there is SOMETHING to do.
Silence.... Silence sucks, just like everything else. I can't think when it is Silent. That is why I am listening to music when I read books, or study. Too bad my brand new iPod touch broke, or something like that...
*****************************
No final das contas, eu não fui ver Lua Nova, e agora estou morrendo de tedio. Escola acabou, eu passei de ano, e dai? Agora estou em casa dias, quando eu queria estar na escola. Não é que eu ame ou goste de ir a escola, mas é porque na escola tem sempre ALGO para fazer. Silencio.... O silencio é um saco, como todas as outras coisas. Eu não aguento o silencio, eu não penso no silencio. É esta a razão porque eu sempre ouço músicas quando estou lendo, ou estudando. Uma pena que meu iPod touch novinho quebrou, ou algo do tipo....

0 comentários:

Postar um comentário

 

Why??? Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei