segunda-feira, 7 de dezembro de 2009

Astro.

Postado por Katherine J.P. Carter às 04:44
Have you ever heard of 'Astro'? If you didn't then you are very lucky. Astro is the
WORST medicine ever, I mean it sucks so much that someone could die for just taking it. Astro is like antibiotics, and it is all chunky, and white. It tastes so bad that I don't have words to describe it.
I know this may seem as if I am a big baby, but the thing is I CAN'T take pills. I mean if I need to take some medicine I need to ask for the liquid type. And the liquid is just for little kids, so I have to drink almost a full cup to work, since my weight is WAYYY more than little kids. Also don't go saying "why don't you put a needle of the medicine in you if you can't take pills?" because I have needle-PHOBIA!
The reason why I can't take pills even if you cut it all little is because:
-When I was a little kid I had huge tonsils and I could hardly breath, and for food to go down my throat it had to be almost liquid. Which means, I chow everything. Even WATER. (even if now I don't have my tonsils anymore.)
So now I am sick, and guess what?
I need to take antibiotics.
Of course I would not be able to take ASTRO, since it is so bad that someone CAN die with it. But I need to take this other thing, which is also chunky, and white. But is tastes OKAY. Except after 3-10 minutes I fell this awful taste in my mouth, it is like sour-and TERRRRRIBLE.
And since my weight is way more than little kids, I have to take one at night, and one in the morning.
I THINK I AM GOING TO THROW UP! OHH THE AWFUL KILLING TASTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
**************************************************
Você já ouvio falar de 'Astro'? Se nunca ouviu, ai você tem muita sorte. Astro é o PIOR remedio do mundo, quero dizer alguem pode morrer por toma-lo. Astro é um tipo de antibiotico, e é todo pastoso, e branco. Tem um gosto tão ruim, que nem consigo achar palavras para descreve-lo.
Eu sei que eu posso parecer como uma bebezona, porque não CONSIGO tomar pílulas então tenho que tomar remedio de crianças em forma de liquido. E para funcionar eu tenho que tomar mas de meio-copo dos de crianças porque, meu peso é muito mas que de crinças. E não vai falando que "se eu não consigo tomar pílulas, porque eu não uso uma agualha com o medicamento." PORQUE eu tenho FOBIA de agulhas!
A razão porque eu não consigo tomar pílulas, mesmo se você cortar em pedaçinhos é:
-Quando eu era pequeninha eu tinha amígdalas gigantes e mau conseguia respirar, e para engolir algo tinha que mastigar ate virar liquido. O que seguinifica que, eu mastigo tudo. Até AGUA. (mesmo não tendo mais minhas amígdalas.)
Agora estou doente, e adivinha?
Eu tenho que tomar antibioticos.
Claro que eu não conseguiria tomar ASTRO, já que é tão ruim que alguem PODE morrer com ele. Mas tenho que tomar este outro remedio, que é pastoso, e branco. Mas não é TÃO ruim assim. Só depois de 3-10 minutos que eu sinto um gosto pessimo, que é amargo e TERRRRRRRRRRRRRRRRRRIVEL.
E já que meu peso é muito mas que crianças pequenas, eu tenho que tomar um de noite, e outro de manha.
EU ACHO QUE VOU VOMITAR!!!!!!!!!! QUE GOSTO PESSIMO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0 comentários:

Postar um comentário

 

Why??? Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei